13dec

Hej på er!

Hade tänkt börja blogga bland annat om mitt liv och om mina tankar. Hoppas det faller er i smaken.

Sitter uppe och funderar. Är nervös inför morgondan. Det är min första dag på jobbet. Mitt riktiga jobb.
Färdigutbildad. Kan inte förstå. Jag är klar. Ingenjör.

Kan inte sova. Kanske på grund av den nervösa känslan? Kanske för att det är en spännande men också skrämmande dag?

Jag börjar på Luciadagen. Underbart. Hoppas de inte förväntar sig en Lucia bara:P

Vi håller tummarna för mig tycker jag.

Må det gå bra imorgon =)

Har gjort en liten kom ihåg lista :

*ta med cykeln
*  ta ut cykelbiljetten
* ta med frukost
* lunch låda
* Karta över hur jag ska cykla när jag väl är framme.
och framförallt GLÖM INTE STÄLLA KLOCKAN på 04.30!

Får pendla tills jag skaffat lägenhet där. Sånt man får ta. Inte lätt att hitta boende.

Aja måste få lite sömn. Man vill ju vara pigg första dan. Eller i detta fall så pigg som möjligt.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0